torsdag 22 oktober 2009

Imorgon är det fredag!!

Åh jag ser verkligen fram emot att denna vecka ska ta slut.
Har vart en jobbig vecka på jobbet. Sena kvällar och dåligt med personal på min avdelning.
Men imorgon är det fredag, så de gäller bara att bita ihop och klara av en dag till sen så jävlar e de helg.
Asså både igår och idag så har jag klätt på barnen på eftermiddagen helt själv. Jag kan berätta att de e ingen dans på rosor att klä på 11 stycken ett och två åringar utekläderna. asså overall, och galonbyxor, stövlar, mössa, extra tröja och vantar. Är som ett träningspass. Och nu känns de i min rygg kan jag säga. Fan jag börjar bli gammal.

Fredagkväll blir väldigt lugnt med Idol och på lördag ska jag sova läääänge sen på kvällen så åker jag och Carro mot Brommaplan för middag hos älskade Jossan.
Känns som att de kommer bli en toppen helg.

Asså jag har kommit i puberteten. Finnar poppar upp i mitt ansikte som gubbar i lådan. Pizzaface är ett passande smeknamn på mig just nu. Jag har aldrig haft problem med finnar men nu är det tydligen dax för mitt ansikte att blomma upp.

Åh jag ser fram emot tisdag.. de e löning och så ska jag TATUERA MIG! :D

Ne nu ska jag laga lite mat sen kommer Jillan över, vi ska titta på Mammas pojkar.

Just de jag och D är bara vänner, de är nu sagt! Känns bra.

Inga kommentarer: