måndag 19 oktober 2009

Monday it is..

Nu har fylleångesten lagt sig och de känns bra igen.. Men de e jobbigt med Söndagar ibland alltså.
Men nu har de vart måndag och jag har jobbat och haft personalmöte och kom precis hem.
Tänkte ställa mig och laga mat men jag orkar inte. Har köpt en påse bilar som jag tror kommer funka alldeles utmärkt som middag idag. Var sjukt sugen på bilar och kunde inte hålla mig undan. Jag ser min mage växa bara så ni vet...

Idag fick jag ett sms där det stod.
"Hej P... här har du Ds nummer?"
Ööh jaha och vem är P och vilken D? Så jag skickade och frågade. Som svar fick jag: "P heter jag men du vet nog inte vem jag är. Jag fick reda på ditt nr av en annan person som sa att du och D är kompisar."
Detta är sjukt skumt då jag och D inte har några gemensamma vänner så varför skulle nån som känner D fråga MIG om Ds nummer??
Men jag svarade iaf att jag inte har D nummer. Då får jag svar: " Ok, sen fick jag även höra att han inte varit snäll mot dig, stämmer det?"
Asså vaa? D har väl inte vart dum mot mig, de e ju bara hans kompis som är idiot..
Men då skrev jag iaf "haha va? Vem har du hört detta av?"
Då svarade han att han jobbar på samma ställe som D och att han fått höra vad D gjort mit mig i helgen ich tyckte att de lät så fel och att så gör man inte.
Haha men vaaa? Så jag skrev och frågade vad D hade gjort mot mig i helgen. Fick då svaret att då kanske de inte var nått. Nee svarade jag. Och då skriver han: "Annars hur är läget?"
Asså va? Vad har denna P egentligen hört, och från vem? Och huuuur har han fått mitt nummer? Var D dum mot mig i helgen fast jag inte hajjade de? Och varför frågar han MIG om Ds nummer när han jobbar på samma ställe? Och de e inte många som vet att jag och D känner varandra så vem kan ha tipsat om att fråga mig efter Ds nummer?
Jag blir snurrig.. Och JA jag är en typisk tjej.

Imorgon slutar jag klockan tre.. MEN klockan sex så börjar föräldramötet på jobbet. Jippi möten två dagar i rad.. kan man bli lyckligare.. :(
Men vad ska jag göra dessa tre timmar emellan? Åka hem känns inte aktuellt då de tar en timme för mig att åka hem.
Så kom gärna på förslag på hur jag ska sysselsätta mig i tre timmar..

Åh jag vill att de blir helg...

Ne nu ska jag sätta igång med maten, blev sugen nu. Det blir spagetti och köttfärssås med zuccini :D

Inga kommentarer: