måndag 26 oktober 2009

Fotograferingen..

Har precis kommit hem från fotograferingen.

Det var sjukt kul. Vi kom dit och så vart vi sminkade, vart inte så nöjd med sminket men men.. De e fan svårt att nån annan ska sminka en.
Sen fick vi fotograferas, de va så jävla kul.

Vi fick stå framför olika bakgrunder och så visade fotografen hur man skulle stå och så. Sen fick man byta om tre gånger. Det var hursomhelst riktigt kul. Nått alla måste prova på nån gång, jag skulle lätt göra det igen.

Sen fick man se bilderna.. INTE riktigt lika kul. Varför säger folk att jag är fotogenisk?? De e jag då inte! Men jag köpte med mig några bilder hem iaf. Kul att ha.

Här är några av bilderna:




11 kommentarer:

Syster C sa...

Vilka fina syster. Bra kläder, bra smink, bra poser. Du ser skitsmal ut också. Snyggt med de två översta bilderna, svart och lila.

Anonym sa...

Snyggt! =)
/Chefen

jag själv! sa...

Tack kära syster! :D

Och vem är chefen?

Anonym sa...

Jag är chefen
http://s-ahlblom.blogspot.com/

Elin sa...

Hahahahaha! Chefen! Det hade jag faktiskt glömt för en sekund ;)

Maria Flinck sa...

Hahah Chefen är chefen, farsan är farsan. Frågor på de?! :D

Maskinen sa...

Inga konstigheter..

Anncharlotte sa...

Vem är maskinen då?

Anncharlotte sa...

Vem är maskinen då?

Maskinen sa...

Kärt barn har många namn.. Maskinen, Chefen, Stolfen, ALIS..

Anncharlotte sa...

Haha okej..