söndag 25 oktober 2009

Lördag och söndag...

Igår åkte jag hem till Jossan. Vi åt god middag. Tycker verkligen om att träffa Jossan, tyvärr gör jag inte de så ofta längre.. Hehe de e ju långt till Brommaplan.
Vi snackade om allt som vanligt men mest killar. Haha, vad annars? Killar som kommit och gått och killar som är kvar. Det blev många skratt iaf, och alkoholen var vi inte blyga med det vart allt möjligt igår cider, vin, baccardi raz drink, rosa pantern OCH Mintuu shot.
Till slut var det tyvärr dax för mig att börja min färd mot Väsby. De e en bit fast igår tog de längre tid än någonsin.
Tog bussen från Brommaplan. Bussen skulle va vid Solna station 00.51 och jag sitter där och så börjar jag smsa lite och så kollar jag på min klockan på mobilen "00.56"??? Skulle vi inte va framme i Solna 00.51? Då hör jag hur bussen säger :"Nästa Ritorp" Meeen va faaan jag har ju glömt att gå av i Solna! Suck! Bussen kommer ganska snart till Ulriksdalstation iaf och där missar man ju självklart tåget med en minut.
Så jag fick sitta på Ulriskdalstation i en halvtimme. Haha tur att man kände sig hemma iaf, där sitter jag ju nästan varje jävla dag. Men spännande att se de by night.. eller inte.
Kommer fram till Väsby och där går det ju självklart ingen buss förens efter en halvtimme. Surt. Börjar gå och kommer på den briljanta idén att Piffi slutar runt den tiden. Och mkt riktigt Piffi gick precis från jobbet så hon var världens snällaste och skjutsade hem mig.

Tack Jossan för en mysig lördag. :D

Idag var jag uppe med tuppen kändes de som. Djupvattengympa klockan 10.30! Det gick superbra trots att jag kände mig lite bakfull. Tror de kommer kännas i armarna sen.

Nu ligger jag hemma och tar de lugnt, ska äta god middag och tvätta kläder och bara vara.
Känns skönt att jag är ledig imorgon. Skön söndag!

Inga kommentarer: