onsdag 28 oktober 2009

Varför?

Nu sitter jag i soffan... gör inte ett skit utan bara är.
Borde hänga tvätten och sen sova så jag kanske är utvilad imorgon.. Men nee jag ska va i min soffa och bara vara. Varför kan jag inte bara stänga av datan och gå och lägga mig?
Imorgon kommer mina kläder fortfarande va fuktiga och jag kommer va trött.. Jippi..

Imorgon är det torsdag, de e de jobb. Jag har en period i mitt liv just nu då jag verkligen inte vill jobba. Jag tror att de kan bero på att jag bara hade tre veckors semester i somras och de e ju för kort tid.
Och sen beror de nog på att de börjar bli höst och de börjar bli riktigt mörkt och de e riktigt kallt ute och jag fattade aldrig ens att de va sommar. Var det sommar? Jag gick ju bara och väntade på att sommaren skulle komma.. Det vart typ ingen sommar. Det suger. Nu är det skitlång tid tills sommar. Nu väntar ännu mer mörker, ännu mer kyla och ännu mer depp för mig.
Jag ser verkligen inte förtjusningen med hösten, höst suger!

Jag hatar att va såhär neggo, men jag är neggo. Jag är riktigt neggo. Mot allt!
Jag hatar folk som är neggo och nu håller jag på med nå slags neggobloggande??
Underbart...

Jag ser fram emot lördagen iaf. Dock så vet jag ju som vanligt inte vad jag ska ha på mig, var på en liten jakt i centan idag men de gick ju käpprätt åt.. ja ni hajjar.
Men jag ser fram emot när jag väl är på fekken. Alkoholen flödar. Jag behöver alkohol. Alkoholen är min vän. Alkis? Neeh inte mer än nödvändigt.
Har ni nå tips på vad jag kan ha på mig på lördag så är jag jävligt tacksam för förslag!

Jaha och nu skriver jag en massa skit bara för att jag inte ska ha torra kläder imorgon och bara för att jag ska va tröttmössa på jobbet imorgon.
Varför kan jag inte bara stänga av datan?

Och ni alla jävlar som tycker om den där Jerry i ICA reklamerna: Kan ni sluta med de!! Jag hatar dessa reklamer mer än allt och om alla är neggo mot denna lilla.. människa så slutar dom ha med honom i reklamerna och jag kan titta på tv utan att slänga mig ur från soffan och till ett annat rum så fort dessa reklamer kommer och jag inte hittar kontrollen med en gång.
Jag tål inte dessa reklamer. PUNKT!
Och vad är nu detta? En grupp på FB för dom som tycker om Jerry? Kom igen.. Lägg av.
Uscha blusha blä.

Ne nu ska jag ta mig i kragen och stänga av datan och hänga tvätten och smörja in min tatuering och sova.

Imorgon ny dag nya tag. Tacka fan för underbara Klara på mitt jobb som kör mig till jobbet imorgon.

Hoppas jag inte drev ner er i mitt höstdepp. Imorgon kanske jag är på bättre humör. Fredag jobbar jag bara 10-14. Och de är fucking great! :D

1 kommentar:

Maskinen sa...

Omställningen till vintertid påverkar nog mer än man tror.. Jag har varit helt förstörd hela veckan. Och de mörka kvällarna gör en ju rätt nere.. Det gäller att fylla dagarna/kvällarna med ngt kul!