söndag 18 oktober 2009

Man mår som man förtjänar..

Åkte hem till Malin igår då men vinflaskan i högsta hugg.
Jag kan säga att jag kände av vinet ganska fort.
Vi spelade spel, lyssnade på musik och snackade massa skit.
Jag fick för mig att ringa D, höll på att dö när de var O som svarade. D var sjukt full så de gick fan inte ens att prata med honom typ.
Efter ett tag gick vi upp till hästen. Där tog vi en cider.
Jag gled runt och pratade med allt och alla som vanlig, svårt att sitta still. Hittade den Nakna mannen med vänner. Haha jag hittade en dansk som jag presenterade för alla sen hängde han med oss hela kvällen.
Sen ville mina vänner glida över till Fame istället. Så vi gick dit tills dom stängde.

Sen när dom stängde där så hamnade vi på ett annat ställe. Haha. Ni kan ju gissa vart?

Ringde D igen men de var O som svarade och dum i huvudet va han oxå.

Sen åkte jag hem. Gick in på internet tog bort D från msn och FB och raderade hans nummer.. Haha ja asså jag är fjorton år om ni undrar?
Kanske inte var D jag skulle va sur på men om man kan umgås med en sån som O så är man inte helt hundra i huvudet asså.
Så nu är D borta.

Ringde M...

Inga kommentarer: