lördag 17 oktober 2009

Åh magen!

Nu ligger jag på min säng, ja de e de enda jag har gjort idag.
De e lördag så jag kan ligga här. Börjar känna lite hunger. Men jag vet inte om jag vill äta. Åt så mkt igår så de räcker för hela helgen egentligen.
Vaknade i natt och ville bara spy. Min stackars kropp är inte van vid såna här massiva intag av mat längre.
Vaknade imorse och var galet matbakis, ja de kan man va.
Och nu har jag ont i magen. Men de va inget ovanligt, de e en smärta som jag är relativt van vid efter fyra år med IBS.
Men smärtan kommer att försvinna med den bästa medicinen ikväll. ALKOHOL!
Ja alkohol löser allt. Iaf för stunden, och ja jag lever för stunden.

Nu har jag och Malin förökat oss, Linda alias Maxe ska med ikväll oxå.
Nån mer som vill va med? ALLA är ju som sagt välkomna. Eller kanske inte riktigt alla, men nästan. Iaf alla som vill dricka alkohol.
För ja de e ju faktiskt vårat enda krav för att man ska få hänga med oss.. iaf ikväll. Eller man får inte lukta allt för illa heller.
Sen om man vill hänga med oss är ju en annan sak. Haha.

Shit jag måste ju skaffa mig en hobby.

Pratade precis i telefon med min älskade Kossan. Hon är i Turkiet. Hon har vart där i två veckor men de känns som två månader.
Men hon kommer hem i natt, så snart är allt som vanligt igen. Brukar ju prata med henne i telefon nästan varje dag, nu har vi inte pratat på två veckor.
Men hon ska bjuda mig på middag nästa lördag :D Yeaaay!
Min dröm är dock att Jossan ska flytta närmare mig, fast vi är iofs inte såååå långt ifrån varandra men de e bara de att vi är för lata för att orka. Brommaplan ligger faktiskt inte så jätte långt bort.
Just de den 26 okt ska jag och Jos leka modeller.

Ne nu ska jag gå och dricka lite mjölk. De får bli min brunch idag.
Shit jag ska aldrig mer äta som jag gjorde igår...

Inga kommentarer: