söndag 18 oktober 2009

Depp..

Jag är sjukt less på mig själv just nu.
Kan bero på att jag är bakis idag. Nästan döende...
Men hursomhelst så vet jag inte vart jag ska ta vägen, det är lixom inte jätte lätt att undgå sig själv.
Som de känns nu så borde jag faktiskt inte dricka alkohol. Jag blir knäpp och gör knäppa saker.
Och så sitter man här med ångest dagen efter.
Varför kan inte jag va en sån där människa som kan dricka alkohol UTAN att göra knasiga saker?
Hursomhelst just nu är jag mer sugen än ever att flytta från Väsby. Fast jag är nog fast här.
Vart skulle jag ta vägen lixom? Och själv?

Usch dumma söndag. Hatar söndagar. Vill inte jobba imorgon. Vill inte gå upp ur sängen alls imorgon. Vill inte!
Vill inte va bakis...

D hörde av sig och frågade varför jag tagit bort honom från FB.. Åh jag är en sån nörd. Jag var arg för att.. ja utan anledning egentligen. Drama Queen thats my middlename. Jag kan inte va arg på D för att O är en mupp?

Shit vad jag är neggo.
Jag tror att detta är höstdepp..

Kan de bli sommar snart?

Och nu tänkte jag att jag skulle avsluta med nått som gör mig glad.
Men de va tydligen för svårt så jag avslutar med ett hej då.

Eller fan jag hade ju jävligt kul igår! :D

Inga kommentarer: