torsdag 15 oktober 2009

Good morgooon!

Ni sitter jag här.. Torsdag. Fortfarande hemma. Vaknade imorse och tyckte att jag mådde sämre än vad jag gjorde igår, men de kan berott på att jag bara va nyvaken. Nu börjar det kännas bättre. Och sömnen var ju inte den bästa i natt heller. Kom inte i säng förens runt klockan ett, vaknade tjugo i tre av att jag får sms av min pappa där han undrar om jag vet vart Louvisa är för hon har nämligen inte kommit hem och hon har inte hört av sig och hon svarar inte. Jag börjar såklart ringa Louvisa med en gång. Vet inte alla tankar som gick igenom mitt huvud just då. Vad som kan ha hänt. Får efter ett tag ett sms av Louvisa så nu vet jag iaf att hon lever. Jävla unge..


När det gäller just min lillasyster så är jag sjukt överbeskyddande så jag var jätte jätte orolig i natt.

Nu vill jag inte ha fler sms av pappa på natten där det står att dom inte vet vart du är! OK?


Sen hade jag svårt att somna om.

Vaknade vid åtta imorse av att jag fick ett sms från min arbetslagsledare på jobbet där hon skrev att i vår kommer jag att få gå kurser för ett förskolelyft. Jippi.
Känns skit kul. :D

Lyckades somna om men vaknade efter ett tag då Jessica tyckte att de va dax för henne att skicka ett sms.
Sen var de kört.. försökte somna om. Men de gick inte.
Men de kanske är lika bra. För nu ska jag sätta igång med min klädkammare som är i STORT behov av en städning. Jag ser inte ens skorna jag har där inne för de e så stökigt.

Ska jag äta frukost först kanske?

Hurrni snart är det helg, vad händer då?
Dricka vin någon? :D

1 kommentar:

Carolina sa...

Vilken jäkla lillsyrra vi har alltså. Jag fick för mig att hon var notton, inte fjorton...

Kul med ny blogg förresten!

P&K