onsdag 14 oktober 2009

Mår mkt mkt bättre nu..

Hej..
Idag har jag ju vart i centrum och käkat lunch, och jag mår mkt bättre än igår, men inte helt bra. Kände när jag kom hem att jag var helt utmattad. Men snacka om att de va gott att äta annat än soppa! :D
Så nu ligger jag här på soffan i samma position som jag haft dom senaste dagarna. Åh jag vill bara bli frisk. Jag hatar att va hemma såhär.
Pratade med jobbet idag och min arbetslagsledare ville att jag skulle stanna hemma resten av veckan. Jag fick panik och sa att jag skulle stanna hemma imorgon oxå men att jag förmodligen skulle komma på fredag om jag mår bättre. Och nu på fredag är det min tidiga fredag så jag jobbar bara till klockan två iaf.. Nice!
Jag har alltid vart en sån person som har svårt att sitta och ta de lugnt en längre tid, blir väääldigt rastlös fort.
Förstå då hur de är när jag bor ensam.. jag tååål inte att va ensam en längre tid.
Så om nån vill göra mig sällskap så är ni meeeer än välkomna.

Ikväll är det Greys på TV. De ska jag kolla på!

Nu blir de lite yoghurt till middag!



Och by the way än så länge så tycker jag att blogspot är såååå mkt jobbigare än blogg.se
men jag ska försöka att ge de en riktig chans.. Men jag kan säga att jag just nu fattar NOLL!
Maria jag vill ha sådär som du har med veckans saker man ska göra? Hur fixar man deee?
Och Carro hur lägger man upp bilder sådär på sidan som du haaar??

Inga kommentarer: