onsdag 14 oktober 2009

Nytt liv ny blogg?

Jag tänkte att det var dax att försöka igen.. försöka ge mig ut i bloggvärlden igen.
Och då jag egentligen är van att blogga på blogg.se så ska de bli spännande att se hur de kommer att gå nu här på blogspot.com istället. Kanske lär jag mig detta fort kanske aldrig...
Kanske blir livet lättare att leva :P

Kan va så att jag nu har vart hemma och varit sjuk i tre dagar och jag håller på att klättra på väggarna och vill bara ha nått att göra.. Är hursomhelst sugen på att blogga igen.

Min gamla blogg finns kvar för er som har lösenordet dit. Men de finns så många inlägg som jag inte vill att folk läser men som jag ändå inte är redo att radera. Därför ny blogg.

Kanske blir denna bättre.. kanske inte?

Jag har ju tyvärr växt upp och mognat lite sen mina glorydays som bloggare så denna kommer inte att bli lika smaskig de kan jag förvarna om redan nu.

Hoppas hursomhelst att ni hälsar mig varmt välkommen till bloggvärlden igen. Haha jag klarade inte min bloggpaus mer än i en månad.

Hälsar er varm välkomna till min nya blogg.

Enyoy!

Inga kommentarer: