onsdag 14 oktober 2009

Tänkte börja bra..

Med TVÅ inlägg på samma dag.
Snacka om att jag är uttråkad av att vara hemma. Fast de värsta är att just nu är jag ganska uttråkad överlag.
Händer absolut ingenting i mitt liv just nu känns de som. Eller så har jag blivit omättlig kanske.
Men jag vill att de ska hända nått specieeeeellt. Svårt att förklara vad, men jag behöver en enorm förändring, ny hårfärg lr frisyr kanske. Eller så skulle jag vilja mer än gärna gå ner 10 kilo... helst över en natt.
Har gått ner 13 kilo sen i slutet av Mars. Vad sägs om att rasa tio kilo till på en vecka? :D Skulle va super.
Eller så kanske jag bara borde flytta från Väsby? Gör om gör rätt lixom?

Hursomhelst nu är jag sjuk och de e synd om mig, är egentligen inte en sån där som tycker om när folk tycker synd om mig, men just precis nu när jag är så här uttråkad av att va hemma, trött på att ha ont i halsen så är det faktiskt ganska synd om mig.

Tack och lov ska jag ta mig utanför denna lägenhet idag, jag ska åka ner till centrum för att äta lunch med Toffsan, nu har jag ätit soppa i dagarna tre så de e jag så in i helvetes trött på.
Och sen så är det svårt att känna om man är bättre lr ej när man bara sitter hemma, jag måste nämligen till jobbet imorgon.
För på mitt underbara jobb så är det så att om man är hemma och är sjuk i mer än tre dagar så måste man ha läkarintyg på att man verkligen är sjuk, och ni som känner mig vet hur jag är.. Hatar läkaren, det krävs mkt för att jag ska ta mig till nån läkare. Man måste dra mig bokstavligt talat till läkaren. Har inte skräck för mkt men läkarskräcken finns här. Usch ryser på bara tanken. Töntigt? Kanske de.. men de kan inte hjälpas. Läkare vet ändå ingenting dom är bara dumma emot mig.
Men jag saknar faktiskt barnen på jobbet.
Men vi får se hur jag mår när jag kommer tillbaka från centrum...

Haha åh denna blogg börjar ju inte så roligt.. men va fan tycker ni jag ska kunna bjuda på när jag är såhär sjuk..?

Men jag lovar att jag ska försöka bjuda på lite av det tokiga som ibland händer i mitt liv.. fast ganska censurerat. Jag är ju en fegis now days..

Inga kommentarer: