torsdag 15 oktober 2009

Klädkammarstädpaus!

Nu tar jag en paus i mitt städande av klädkammare. Shit vad mkt grejer man har i en klädkammare. I en klädkammare slänger man allt som man vill gömma lite fort. Och ja de samlas på en hög.

Har precis hängt tvätt och satt igång en andra omgång i tvättmaskinen.
Nu är de paus.
När jag ändå är såhär duktig så kanske jag ska ta tag i min byrå som svämmar över.

Man har aldrig nått att ha på sig men kläderna svämmar ändå över? Hur går de ihop? Jag har ju för inte så längesen rensat bland mina kläder och tog bort två stora påsar med kläder.

Ja jag hoppas att jag kommer bli klar med detta idag annars kommer jag bara slänga in allt i klädkammaren igen.

Men nu ska jag ta vad jag faktiskt tycker är en välförtjänt paus.

Imorgon är det fredag, då ska jag jobba. Haha hårt va? Har vart hemma hela vecka, och imorgon är det fredag. MIN TIDIGA FREDAG! Så jag slutar dessutom klockan två redan.
Jobbig vecka..

Fast jag är sjukt trött på att va hemma nu så de ska bli skönt att jobba imorgon.
Sen är det helg igen då :D

Imorgon är det Idol. :D

Jag har lyckats ragga upp min vän Malin. Vi ska dricka vin på lördag, alla som vill är mer än välkomna att joina.

Jag och Malin har ALLTID kul. Vi kan sitta bara vi två men vi har typ alltid tusen saker att prata om och skratta åt. Malin har fått för sig att hon ska flytta till Kiruna. Men de går inte. Jag klarar mig inte utan min Malin.

Vem ska jag kunna sitta och dricka vin med på det sättet som jag och Malin gör?

Nej nu ska jag kolla lite på tv innan jag fortsätter med min jävla klädkammare.


Inga kommentarer: