onsdag 21 oktober 2009

Usch vilken vecka..

Tycker inte om denna vecka.
Personalmöte i måndags.. seeegt.
Föräldramöte igår slutade tre, mötet började sex. Var hemma halv åtta.
Idag så fick jag jobba över för att folk på jobbet är riktiga muppar.
Imorgon och fredag är vi bara två stycken på avdelningen, vilket betyder STRESS!
Ska bli skönt när helgen är här. Har tredagarshelg :D Är nämligen ledig på måndag.
Då ska jag soooova.
På lördag ska jag och Carro hem till Jossan och käka middag. Ser verkligen fram emot de. Har inte vart jag Jossan och Carro sen 2006 typ. Så jag kan tänka mig att de kommer bli en del snack om den gamla goda tiden de blir ju lite alkohol oxå.

Ne nu måste jag gå och sova om jag ska orka med dessa två resterande dagar denna vecka.

Just de jag ska tatuera mig på tisdag :D

Inga kommentarer: