fredag 23 oktober 2009

Älskade fredag.

Kan ju säga att denna fredag har vart efterlängtad. Haft en gaaalet jobbig vecka på jobbet.
Idag var jag bara sur och grinig mot många på jobbet kändes de som. Lyckan var stor när jag var påväg därifrån. Kändes inte helt kass att jag är ledig tre dagar oxå.
Somnade på tåget, var helt slut. De gick inte att hålla sig vaken.
Kom hem la mig på soffan och POFF så sov jag. Vaknade med ett ryck efter två timmar. "Vad är klockan? Har jag missat Idol??"
Klockan var tio över sju så jag hade inte missat Idol, dock ett mess från Jillan, just de hon skulle ju komma hit. Galet snurrig.
Jag lagade mat till mig själv. Fast man bor ensam så tycker jag att man ska få lyxa till de när de e fredag, så på dagens meny stod de: Fylld Lövbiff med klyftpotatis, b-sås, stekt zuccini och majs. Sjukt jävla gott. Lite fredagslyx.

Sen kom Jillan. Det vart Idol och chips.
Asså Eddie han är ju min kärlek i årets Idol. Han är så bra. I would fuck him asså.
Vart lite nervös där när han hängde löst, kände mig som dom där tjejerna i publiken, haha, ibland blir man fjorton år igen. Men tack och lov så åkte Nicklas ut så jag kan fortsätta titta på Idol kommande fredagar.

Imorgon är det Lördag, då är min plan att ligga i sängen så länge som de bara går, tyvärr så brukar de va så att när jag planerar det så vaknar jag skit tidigt.
Men jag är glad att jag KAN sova hela dagen om jag skulle vilja de.

Åh nu ska jag nog ta ett bad och gå och lägga mig..

Imorgon middag hos Kossan.
Söndag djupvattenpass på morgonen 10.30 (hur ska detta gå?)
Måndag LEDIG, fotografering på kvällen.
Tisdag, jobb men slutar tidigt sen TATUERA MIG :D

God natt!

Inga kommentarer: