torsdag 29 april 2010

Jag borde så mkt.

Borde ha duschat för längesen, borde ha spraytanat mig, borde ha packat, borde ha gått och lagt mig. Så många borden.
Inget har jag gjort. Målat naglarna är det enda jag har lyckats prestera.
Börjar jobba klockan sju imorgon och därför så borde jag sova tidigt då jag förmodligen inte hinner vila innan det bär av mot Norrtälje imorgon. Men jag jobbar endast 7-11, vilket känns apskönt!
Japp så ser planen ut, Norrtälje över helgen. Jag, Jenny och Angelica och några grabs.
Har inhandlat alkohol och imorgon på vägen blir det matshopping.
Hoppas på att valborg bjuder på toppenväder då det står grillat på menyn.

Men nu ska jag sluta blogga och istället hoppa in i dsuchen.

Ha en bra helg och en trevlig valborg.

Föresten hur surt är det inte när man gör en pastasås med kött och den smakar fisk? Jag lovar, man vill spy.

Och just de, Piffi klippte mig igår. Det gick sådär. Stackars Piffi som alltid får höra mig grina efteråt. Hade skit långt hår (för att va mitt hår) men ack så slitet. Och nu har Puffen kapat ca 1 decimeter. Asså nu har jag typ page, och lugg igen, men den är typ för kort, snyggare om en vecka förmodligen.
Tack iaf Piff!

Inga kommentarer: