lördag 10 april 2010

Ons- Lör

Jamen jag veeeet. Jag suger. Men hey nu är det dax.
Veckan har vart lite fullspäckad därav nonblogging typ.
Onsdagen var jag med Carro. Vi gick en lång härlig promenad käkade middag, tittade på TV och åt asa god fruktsallad.

På Torsdagen fick vi en promenad med barnen på dagen. Vi gick till en lekpark och lekte i solen. Så jävla underbart väder. Man kan inte låta bli att känna sig galet lycklig när det är sol.
Torsdagskvällen åt jag middag med Jennöööö och sen Tv-häng. Jävla regn dock.

När jag väcktes på fredagen av väckarklockan så vart jag rejält sugen på att söka upp dess uppfinnare för att mörda.
Jag behöver verkligen semester känns det som. Sova ut. Helger är way för korta.
Lyckades iaf ta mig upp ur sängen efter en timme ungefär.
Stress. Som alltid egentligen. Jag är van.
Jävla regnfredag dock. Var inne med barnen hela dagen.
Vid mellanmålet så spydde ungen framför mig rätt ut över bordet.. Jippi. Och det var inte lite heller. Jag fick kväljningar men lyckades hålla dom inne. Underbart när sånt där händer en fredagseftermiddag.
"Jaha så kommer väl jag ligga magsjuk hela helgen" tänker man bitterfitta som man är när man står och torkar spya.
Men jag har ännu inte spytt så jag lyckades klara mig även denna gång. Det kan ta upp till åtta timmar. Men inga tecken och det har gått klart mer än åtta timmar. Yeay! Jag börjar tro att jag är imun mot dessa magsjukor. Har torkat många barnspyor under mina tre år på dagis men aldrig blivit smittad.
Mötte upp Linda i Kista efter jobbet. Vi tittade runt lite, jag handlade en tröja och ett par solglasögon. Vi käkade middag. Libanesiskt. Så jävlans gott. Ska gifta mig med en libanes tror jag. Känner du nån som är öppen för förslag? (Som har en familj som ofta lagar mat då asså)
Efter Kista åkte vi hem till Linda och käkade godis och tittade på Solsidan och sen på en film som heter Så Olika.
Sen gick jag hem, somnade nog innan jag ens nuddat kudden.

Vaknade imorse klockan tio av att Carro ringde och väckte mig. Men hon kom med ganska glada nyheter så det var bara bra.
Nu är planen att ligga på soffan. Inte göra ett skit. Har en tvätt i maskinen och har städat lite, det räcker för idag tycker jag.
Ska sen möta upp Jessica, ikväll blire Tacos.
Men det blir en lugn och jävligt nykter kväll...
Jag ska klara denna nyktra helg.

I veckan kommer Jillan heeem!! :D

Åh jag är så less. Har vart as tjatig på min tatuerare som vägrar svara på vad min tatuering kommer att gå på så jag måste nog skjuta upp den. Har lite pengar undanlagda till den men jag vet ju inte alls om de räcker. Fan jag som hade sett fram emot den så mkt.

Inga kommentarer: