torsdag 15 april 2010

Bla bla bla...

Smärtan i nacken har släppt. Fast jag känner mig fortfarande stel och har lite ont i bakhuvudet. Asa oskönt.
Igår käkade jag middag och hade TV häng med Carro.
Hann hälsa på Lorrs nya underbart söta vovve Lovis innan jag gick hem.
Vaknade imorse och undrade vafan klockan ringde på en lördag för?? Det var ganska surt när jag insåg att de va fan inte lördag, de va bara torsdag.
Dagen på jobbet har gått ganska fort. Solen har vart framme och vart riktigt varm så det är helt underbart.
Snackade skit om en pappa idag med några jobbarkompisar då vi sen insåg att han typ stod bakom mig. Sådär smart är jag.
Imorgon ska det regna, surt. Jag som trivs så bra med min vän solen.
Men imorrn kommer Jillan hem, de e mindre surt. Men sen åker hon om 1½ vecka och de e ju surt igen. Haha. Ni ser livet går upp och ner.

Nått som är jävligt skoj annars de e att den 11 maj ska jag gå och se Magnus Betnér. Biljetterna köpta idag. Jajamensan! Me love him.

Jag har en "så osugen på att blogga" - period just nu. Därav detta "varannandagbloggande"

Inga kommentarer: