onsdag 21 april 2010

It's an addiction.

Igår var jag och tatuerade mig för sjunde gången. Fast jag har fortfarande bara sex tatueringar. Byggde ut min fjäril så nu har jag inte bara en fjäril UTAN sex stycken. Tjollahoppsan. Återkommer med bild när det tagits en bra, det är svårt att ta kort på sin egna rygg. Men jag är as nöjd. Bara märkena från tejpfan försvinner. Dom är fula.
Men den 18 maj kommer tatuering numero 7. Då är tiden bokad för tatueringen jag ska göra med mina älskade systrar.
Hör och häpna mina systrar ska tatuera sig.
Men jag säger som Kent sa: Jag tror på det när dom sitter här och har gjort det!

Kom iaf till Teds igår vid fyra, då var det tomt på folk. Kent var hungrig och käkade lite först, började sen rita upp den på min rygg för hand, han är duktig han Kent.
Vid fem började det droppa in folk då började vi att tatuera, Klara kom vid sex för att tatuera sig även hon. Men hon han gå innan jag var klar. Innan sju var ingen kvar, endast jag, kvart över sju var vi klara. Men vi hade små avbrott då och då när folk kom in och ville boka tid hos Kent och så..

Ääh det är ganska jobbigt att ha en tatuering att smörja in som sitter på ryggen. JAG NÅR FAN INTE!
Ska man glida över till grannen :Ursäkta kan du smörja in min rygg?
Risk att låta som raggning då kanske? Fast det kanske är meningen.. Han är ju lite het.
Tur att jag har underbara människor på jobbet som idag har hjälpt mig. Och Jillan hjälpte mig igår, både med att dra bort den hemska tejpen och att smörja in tatueringen.

Åh jag har så mkt tatueringsplaner! Vill ha fler fler FLER!

Idag hade vi personalmöte. skit trist.
Blir man inte bitter sen när man kommer hem för att inse att det inte är nå greys på Tv för de e jävla tråkhockey!

På fredag stänger jag. Bajs.

På lördag fekkeee!! Jillans enda jävla helg hemma ju.

Ååh nu längtar jag till 18 maj!

Inga kommentarer: