måndag 19 april 2010

Måndag som vanligt.

Känns som att det är alltid är måndag? Men måndagen är snart slut iaf.
Jobbet gick fort som alltid fast jag stängde så var dagen bara slut helt plötsligt.
Kom hem och lagade en god pasta och sås gjord på lövbiff, tomater, zuccini, broccoli och creme fraich orginal och tomat och basilika. Kryddade med lite olika kryddor och vitlök och det vart asa gott. Åt upp typ allt. Så nu spricker jag snart av mätthet.

Ser fram emot att gå och lägga mig ikväll då jag är sjukt trött.
Ser fram emot morgondagen då jag slutar tidigt och ska tatuera mig kl fyra.
Ringde till Teds idag och pratade med Kent. Vet inte om han riktigt förstod hur jag menade men men det märker vi imorgon.

Klara ska oxå tatuera sig imorrn. Fast klockan sex, men jag lär kanske fortfarande vara kvar där då.
Så på onsdag är vi två stycken nytatuerade fröknar på jobbet. Yeay :D

Inga kommentarer: