söndag 18 april 2010

Söndagsbabbel

Precis hemkommen. Käkat middag med familjen. Libanesiskt. SÅ jävlans gott.
På vägen hem känner jag mig kissnödig, kommer in i porten och typ dör och inser att min hissjävel inte funkar.
Knapparna på utsidan funkar inte, endast knapparna i hissen funkar. Galet skumt men så e de iaf.
Hissen står på fyran och jag bor på femman. Springa fem trappor upp kissnödig är inget jag rekomenderar, iaf inte för er som är lika otränade som jag.
Jag bara älskar att bo på femman när hissen inte funkar. Och ringer jag hyresvärden...? Nej. Ingen annan i min trapp verkar göra de heller. Undra hur det går för gubben med rulator som bor på fyran?

Aja nån gång måste ju nån fixa den?

Nu sitter jag här. Har bestämt mig för att ringa Teds imorgon och prata med Kent, då kan han inte komma undan, haha. Fattar inte varför han undviker mig? En tjatig kul tjej som jag? Jag har ju tid på tisdag. Då ska jag fylla min rygg med konst. Inte hela ryggen men nästan :P

By the way: Älskar att Soran Isamil precis sa "fucking knullar din mamma" i TV.


Föresten jag vill ha nya läppar (alltså i ansiktet), ge mig. Har fått nån slags jävla skrattrynka vid munnen oxå, åldern visar sig nu mer och mer, fyll den med botox oxå tack!

Snart ska jag bege mig hemåt Maxe för lite söndagsmys och skvaller.

Fan jag stinker vitlök, lovely.

Imorrn jobb. Olovely.

Inga kommentarer: