fredag 2 april 2010

Du är en purjo!

Igår så bestämde sig jag och Carro för att det var dax för att supa. Och det vart de då såklart. Vi är ju inga bangers precis.
Alla andra var däremot gamla pensionärer. Så det var bara jag och Carro och ett kylskåp fullt med alkohol. Hur mkt tror vi att vi kan dricka egentligen?
Vi hade hursomhelt hur kul som helt och det vart en hel del skratt under kvällen.
En kväll men Anncharlotte och Carro och alkohol kan nog inte slå fel..

Imorse när Carro ringde mig 11.30 och ville ha med mig till centrum så tyckte jag inte om henne lika mkt, men hon lockade ju med att vi skulle äta så jag tog mig upp och det var faktiskt skönt med en promenad ner till centrum. Och mat är ju alltid gott för en tjockis som mig!

Nu är det kväll igen, men en betydligt lugnare kväll väntas. Jag ska äta hemmagjorda hamburgare för det är så gott, ska kanske senare ikväll hem till min Malin och bara glo på Tv annars så blir det en hemmasjälvkväll vilket oxå kan vara läskigt skönt.

Imorgon blire en heldag.
Först hem till föräldrarna för påskfirande. Ser fram emot att vara med min familj.
Sen blire snabba ryck hem till Jennööööööööööööööööööööö där det vankas alkohol för oss alkisar.
Sen blire Garbo. Har aldrig vart där, men vi har tänkt det så många gånger så nu ska det bli av.

Nu blire att laga mat.

Men en..

GLAD PÅSK

till er alla!

Inga kommentarer: