lördag 17 april 2010

Saturdaymorning.

Fredagen spenderades med det bästa sällskapet, asså mig själv.
Kom hem somnade på soffan, vaknade lagade god mat, tittade på Så ska det låta, åt lite godis och tittade på veckans avsnitt av andra avenyn och grät en skvätt. Känsliga mesiga jag.

Jillan skulle egentligen ha kommit hem igår men då Arga berget håller på och spottar och fräser ut gifter så sitter hon fast i Alperna. Blir spännande att se när hon får komma hem.

Idag ska jag tvätta lite är min plan. Sen ikväll ska jag och Carro dricka lite för mkt vin är planen.
Nån som är sugen på att komma, ni är så välkomna så.

Mamma fyllde år i torsdags och pappa fyllde år igår så imorgon ska vi ut med familjen och äta middag. Kommer bli asa gott och trevligt.

Har nu planerat med Jenpan att åka ut till Norrtälje över Valborg. Ska bli spännande att se vilka som hänger med dit.

Sitter nu och tittar på London Ink och blir helt till mig. Nicole som är med har tatueringar typ överallt och jag börjar tycka att det är sjukt snyggt.

Inga kommentarer: