söndag 25 april 2010

Dagen efter.

Det började hos Mallan Brallan. Vi snackade skit, käkade popcorn och drack alkohol.
Somersbys cider är dödsfarlig. Man öppnar flaskan och hokus pokus är den slut? Trolleri bah.
När vi samlats några hos Malin så gick vi över till Madde där det var lit trevligt folk och det kom några till inrullande. Där dracks det läskigt god bål.. Recept tack, Tobbe!?!
Vi snackade skit även där och smakade även på Vodka godis.
Det var asså vanlig choklad men med vodka fyllning. Läskig och lite äckligt faktiskt.

Men efter ett tag vart Madde trött (läs: full) och skulle sova så vi andra gick ner till ett helt galet proppfullt Hästen. Där lyckades vi sno åt oss ett bord, men visiten vart inte långvarig då vi kom sent och dom stänger klockan ett.
Då begav vi oss hem mot Mallan Brallan igen.

Där käkades det smörgåsar och sen begav vi oss hemåt.
Kvällen gick väldigt fort. Kändes som att den inte hann börja innan den sluta.

Aja nästa helg blire nya tag när vi ska fira Valborg i Norrtälje.
Kan bli riktigt skoj. Blir kanske en helhelg.

Idag så mötte jag upp Carro, Jenny, Tove och Jessica på Kondis. Först satt vi ute i solen men då mina vänner är riktigt frusna så flyttade vi in efter ett tag då det tydligen var för kallt ute?

Efter att en efter en droppat av och det bara var jag och min älskade Jessica kvar så gick vi till Schneiders (som egentligen heter Drop In?) där jag fick i mig en god sallad med currysås.

Sen gick vi hem till Jessicas svärmor och hämtade en trött men ack så underbar Lukas. Han hade vart med farmor på Gunnes gård hela dagen och han var så trött så han knappt gick att väcka.
Asså denna unge är så jävla söt så jag vill bara äta upp honom. Men jag fattar inte hur han kan växa så mkt? SLUTA VÄX UNGE!
Vi gick en snabbis förbi Ica och sen skulle jag hemåt.

Nu sitter jag i min soffa, trött och seg och har halvt panik över att en ny vecka börjar imorgon. Hoppas denna vecka blir bättre än förra veckan, annars säger jag upp mig.

Inga kommentarer: