söndag 11 april 2010

Lördagen blev toppen

Mötte upp Jessica och gick till Ica. Det var dax att köpa alla tillbehör till Tacos. Hem till mig och börja med maten.
Jag gjorde en helt galet god guacamole.
Vi svullande tacosen som att vi aldrig sett mat förut. Dog halft efter ett tag men forsatte att äta guacamolen med sked? Jag har problem, I know.
Vi tittade lite på TV, snackade om allt a´la Anncharlotte och Jessica.
Sen fick vi för oss att här kunde vi ju inte sitta och uggla hela lördagskvällen.
Jag letade fram en öl och en cider, plattade håret och sen gick vi ner till Hästen och tog en cider. De var den vita helgen de.
På Hästen dök även Carolina med vän upp och joinade oss.
Det vart en mkt trevlig lördag.

Idag har jag gjort absolut ingenting. Har lite ångest då jag ligger i soffan och tittar på solen genom fönstret. Har ingen lust att göra nått. Vill bara söndagslappa.
Men det känns ganska okej då jag har världens bästa jobb när det är vår och jag får vara ute hela tiden.
Ikväll ska jag hem till Malin och baka.

Inga kommentarer: