söndag 18 april 2010

Helg.

Inte riktigt bakis men seg.
Har fastnat med min feta röv i soffan. Har funderat på att dra mig in i duschen ett tag nu, kommer ingenstans.
Gårkvällen vart lyckad. Jag, Carro och Tove satt hemma hos Carro och drack vin, cider och en och annan shot gick ner oxå.
Smålulliga begav vi oss mot Hästen runt halv tolv. B joinade och vi fick i oss lite mer dricka och vi hann snacka lite skit innan klockan slog ett och det var dax att gå hemåt.

Idag har jag faktiskt innan röven fastnade i soffan hunnit tvätta en tvätt. Och... Thats it. Ätit två kiwis och ett glas cola oxå. Nyttig frukost de.
Ikväll ska jag ut och äta med familjen. Det blir libanesiskt. Mummmms!

Imorgon är det back to reality. En ny jobb vecka. En jobbig jobbvecka. Stänger imorrn, personalmöte på onsdag och sen så stänger jag på fredag. En lååång jobbvecka.
På tisdagen har jag tatueringstid men jag har nog bestämt mig för att skita i den.

Nej nu måste jag slänga mig in i duschen.

Tjarrå!

Inga kommentarer: