lördag 24 april 2010

Det vankas fekke!

Det var så jävla underbart att gå från jobbet igår och veta att det var helg. Har vart en as jobbig vecka på jobbet med långa dagar och jobbiga saker.

Åkte förbi Ica på vägen hem och köpte god mat.
Lagade mat och tittade på Så ska det låta. Peter Settman, vilken man. När han skrattar så finns det inga bekymmer. Haha.

Efter så ska det låta mötte jag upp Maxe för ännu en tur till Ica och sen hem till henne och titta på Twilight New Moon då hon inte sett den. Jag dregglade som vanligt över Edward och Jacob. Vad annars?
Sen var de hem och sova. Var så satans trött.

Idag vaknade jag först klockan åtta men somnade fort om för att sen vaknade av att först Linda och sen Jenny ringde.
Hoppad upp ur sängen in i duschen och sen åkte jag och Linda mot systemet.
Höjden av lathet:
Jag säger till Linda: -Ja just det nu kan man ju inte parkera utanför systemet i centrum.
Linda svarar: Just dee, ska vi åka till Rotebro istället då?
Haha så vi åkte till rotebro för att slippa gå långt från parkeringen.

Sen åkte vi vidare ut till Barkarby till en inredningsbutik som heter Chili, oj det var många VILL HA men då lönen inte rullar in på mitt konto förens på Tisdag så vart det ingen shopping för mig men Linda gjorde en del fynd.
Sen vart det stopp på Max för att få i oss lite energi.
Sen åkte vi till Jakobsbergs centrum för att handla på systemet åt Tove.
I jakan träffade vi på en pratglad Bello och stod och pratade med henne länge.

Sen vart det hemåt och en snabbvila för att sen fixa sig.
Nu är jag färdig och väntar på att det ska bli dax att röra sig emot bussen som ska ta oss hem till Mallan och sen ska vi gå vidare till Gullan. Ikväll är det fest som står på schemat. Sååå.. In i dimman!

Inga kommentarer: