måndag 5 april 2010

Påskhelgen.

Käkade god mat och så hemma hos mamma och pappa i lördags. Sen satt vi och käkade våra godisägg vilket oxå var mkt gott.
Sen vare dax att börja göra sig iordning för kvällens party.

Pappa var snäll och skjutsade mig först hem för att lämna av alla grejer och sen hem till Jenny.
Där vart det förfesta men Jenny, Malin, Erica och Tove.

Lite innan elva så begav vi oss mot Sunbyberg.
Det var första gången jag var på Garbo. Men jag kan tänka mig att gå dit fler gånger.

Det var kul att träffa på både Kamelija och mina kusiner ute i vimmlet.
Tapppade tyvärr bort mina vänner efter ett tag och jag gick runt och runt och letade ett tag sen så kände jag bara en värk i mina fötter som gjorde att jag inte alls var sugen på att dansa eller nått alls.
Då var det dax att bege sig hemåt kände jag. Tyvärr.
Synd att så snygga skor ska göra så ont.

Var hemma vid halv tre tog en dusch och somnade fort.
Tre dagars alkoholdrickande tar på krafterna. Min kropp säger emot oxå. Jag är nog inte så ung längre...

Igår mötte jag upp Maxe för en pizza på Valles, Mums.
Och då jag fick Malins leg av garderobsdamen på Garbo så gick vi hem till Malin sen och lämnade leget och fastnade på hennes altan med ryggen mot väggen och våra ansikten mot solen. Var sjukt varm och asa skönt. Whats up with snö idag??

Sen åkte jag hem och sov ett tag, innan det var dax att möta upp Linda igen för lite Icahandling. Sen bjöd kvällen på en film vid namn "The Box" som var asa skum. Man fattar typ ingenting, inte ens slutet av filmen ger svar på ens frågor??
Men vi käkade både scones och chips och dipp.
Sen tittade vi på Tv, innan det var dax att bege sig hemåt.

Asså dom senaste veckorna har jag jag drömt en massa skuma drömmar och inte var de nå annorlunda inatt, så jag har sovit as kasst. Vaknat flera gånger och haft svårt att somna om.
Men nu har jag bestämt mig för att gå upp. Ångrade mitt val så fort jag tittade ut genom fönstret och såg snön komma ner från himlen. Min livslust försvinner igen.

Imorrn är det jobb igen. Vill inte alls. Vill bara skrika. Vill va hemma länge till.
Längtar så jävla mkt efter semestern.

Inga kommentarer: