lördag 3 april 2010

En cider blev några shots oxå..

Igår satt jag hemma i min filt och käkade godis och tittade på Harry Potter, då fick jag ett mess av min Gullan som ville att jag skulle komma ner till Ullis och ta en cider och snacka skit.
Spontant blir oftast kul så jag bytte om och sminkade mig lite och tog mig ner mot Ullis.
Då Gullans pojkvän äger stället så hamnade shot efter shot i olika smaker på vårat bord. Och jag är väl inte den som är den så dom gick ner.
Efter ett tag dök även Jenny upp och förgyllde kvällen och senare även Maxe.
Vart en riktigt kul kväll med mkt skratt och kanske för mkt alkohol. När Ullis stängde så vart det hemgång.
Jag åkte hem och spraytanade mig, don´t try this at home. Att spraytana sig när man är lite på pickalurven är inte att rekomendera.
Men det e väl inne med djurmönstrat fortfarande va?

Ska snart ta mitt pick och pack och bege mig den långa vägen till Kallhäll för att käka påskmat hos mammsen och pappsen. Ska bli skönt att bara vara med familjen och äta god mat.
Jag får fixa mig hemma hos dom för kvällen då jag inte hinner hem emellan påskfirandet och förfesten hos Jennöööö. Vill du haka på så e de bara att höra av sig!
Alkoholfest tre dagar i rad.. DAMN I´m young!
Senare i natten bär det av från Väsby mot Sundbyberg, Garbo.
De ni, utanför Väsby två helger i rad, I am wild and crazy.

Nej nu ska jag packa min lilla packning och hänga tvätten.

In i påskdimman!!

Inga kommentarer: