söndag 7 mars 2010

Weekends only passes

Då har familjen vart här, vi har ätit smörgåstårta och White Lady.
Det var super duper gott.
Vi spelade Med Andra Ord och jag och Carolina vann offcourse..
Det var mysigt att ha familjen här förutom att min hatthylla dratta i golvet. Så nu har jag ingen hatthylla på min vägg. Oerhört osnyggt. Men jag har felananmält det till Väsbyhem så jag hoppas på att det blir åtgärdat innan nästa helg då jag ska ha lite fest. Annars får jag kanske ställa in...

Linda har hunnit vart här och slängt i sig både smörgåstårta och white lady och hunnit gå hem.

Nu ligger jag här på soffan och ytterligare en helg har gått förbi. Usch helgerna går så fort så jag hinner inte blinka. Trött på detta. Vill ha helg jämnt. Är inte alls sugen på att jobba imorrn juh.

Är inte alls sugen på en hel jobbvecka. Vill inteeee! Men jag får ju aldrig som jag vill..
Ge mig sommar, ge mig semester, ge mig sol och bad och goda drinkar!

Inga kommentarer: