tisdag 2 mars 2010

Gnällis.

Hej. Förlåt har inte tid att blogga egentligen.
Kom hem från jobbet idag med en galen mensvärk. Tog en tablett la mig i sängen en stund.
Vaknade och magen gör inte lika ont.
Men jag har ändå en tendens att va gaaaalet gnällig när jag har mens. Lika gnällig som jag är när jag är bakis och när jag är sjuk. "TYCK SYND OM MIG, DET ÄR VÄRRE FÖR MIG ÄN FÖR ALLA ANDRAAA! - gnällig"
Gnällde lite för Carro i telefon, stackars Carro. Älskar dig som står ut med mig och bara skrattar åt mig för att du vet exakt varför jag är så gnällig.
Tog mig iaf upp och damsög köket, det var i galet behov av det kan jag berätta. Imorgon ska jag försöka hinna skura det oxå.
Nu ska jag ta mig till Ica och möta upp kvällens middagssällskap.

Ikväll: DESPERATE HOUSEWIVES!!

Imorgon: ALICE I UNDERLANDET 3D!!

Just det, jag ska få smörgåstårta på söndag. Min bästaste storasyster ska göra, hon gör den godaste av alla i heeela världen. Promise!
Släkten ska då komma hem till mig och fira att nästa vecka på torsdagen blir jag en gammal jävla kärring!

Nej oj jävlar vad klockan blev mkt. Skynda skynda, stressa stressa... The story of my life...

Inga kommentarer: