söndag 7 mars 2010

Lördagen.

Åkte hem till Carro igår som mådde bättre och hade slutat spy.
Vi drack vin, kollade på andra chansen och snackade skit. Precis som jag vill ha en kväll.

Senare begav vi oss till Hästen och drack cider och goda drinkar.

Där var som vanligt mkt folk. Trevligt som alltid. Känns som att fler och fler Väsby folk börjar visa sig på Hästen.

Vid stängning så gick jag med på en visit på det där hemska stället Magasinet. Gav upp lika fort som alltid då jag inte alls trivs på Magget, inte ens den heta vakten var där.. Vad ska man då dit att göra? Haha..

Tog första bästa taxi hemåt. Gick ur taxin och efter mig hoppade två killar ur en annan taxi. Visade sig va en kompis och hans kusin. Hängde med dom upp på lite "efterhäng" eller vad man ska kalla det. Men jag var bara trött.

Sen var det dax för mig att sova. Idag skulle ju jag upp tidigt och fortsätta städningen var tanken.
Klockan är nu tolv och jag har endast ätit frukost.

Dax att ta tag i livet kanske?

Pappa ringde och väckte mig vid tio för att berätta att faster och kusiner och även farmor kommer inte då de blivit sjuka.
Vilken tur att jag har TVÅ smörgåstårtor på sex personer.
Känns ganska skönt att det bara blir familjen ändå. Trivs bäst med familjen.
Lillasyster var tydligen inte heller helt bra men jag tror bara att hon är bakis. Hoppas hon kommer iaf.

Nej nu ska jag städa det sista, ska bära ner en kartong till förrådet oxå.

Linda du kan va säker på att det finns smörgåstårta till dig hos mig ikväll iaf ;)

Inga kommentarer: