tisdag 30 mars 2010

Att vakna på fel sida..

Vaknade skit sur idag. Jag hade försovit mig. Fick hoppa upp ur sängen för att stressa halvt ihjäl mig för att skynda till en buss som ändå inte kom. Så det var bara att börja knata ner mot stationen, det var ganska kallt ute klockan halv sju imorse. Missade ju då såklart tåget.
Mina leggings åkte ner konstant och mina converse fylldes med grus då dom där gubbjävlarna vägrar sopa gatorna nu när snön ÄNTLIGEN är borta.
När jag tillslut satt på ett tåg så började snoret rinna av promenaden i kylan, finns det nått jobbigare när man då inser att servetterna är slut? Jag har typ ALLTID servetter i väskan men neee såklart inte idag, så jag satt där och snora.
Tre stycken invandrar kvinnor sitter mittemot mig pratar nått främmande språk och tittar på mig nästan hela tiden, pratar dom om mig? Mitt snorande? Förmodligen inte.. MEN VAD FAN VET JAG?? Då morgonen redan var piss så var det säkert mig dom snackade skit om på ett främmande språk.
Kom fram till jobbet och nu fanns det inte glädje alls i mig. Fick hälla ut sandlådorna (gruslådorna) som samlats i skorna.
Var dax för frukost, en unge gjorde nog ta mig fan allt för att provocera mig, eller så var jag kanske jääävligt lätt att provocera idag.
En annan unge börjar hälla ut lådor med leksaker efter frukosten.
Allt var skit, alla var skit.
På morgonmötet var jag på krigsstigen. Jävla kärringar och mesproppar ibland asså. Jag behöver mer karlar på arbetet, då hos oss finns det inte en enda jävla karljävel.

Jag var på dåligt humör enda fram tills efter lunch då jag gick ut och gick en promenad i solskenet. Jag hade inte ens jacka på mig, bara en fleecetröja. VÅR!
Kändes så jävla underbart. Så efter rasten var jag som en helt annan person. Jag var glad, jag var pigg, jag var lycklig.
Tänk vad lite sol kan göra?

Slutade klockan tre. Det var skönt. Solglasögon på och sen glassa hemmåt.

Jag ser fram emot lite saker nu.
Klockan nio börjar Desperate.
På Torsdag sla jag träffa Carro.
Sen är det fyra dagars helg, vilket känns jävligt behövande.
Sen längtar jag tills man kan ta på sig sin skinnjacka utan att frysa ihjäl.
Sen den 20 April så ska jag tatuera mig. Längtar ihjäl mig tror jag. Jag verkar inte få Kents svar på mitt mejl och jag vågar inte verka tjatig så jag skickar inget mer nu. Men det skulle verkligen vara bra att veta vad den kommer att kosta så jag vet hur mkt pengar jag har att leva för denna månad.
Sen så längtar jag tills sommaren är här och man kan bada.
Sen den 1 Juli ska jag och Carro (och ni som vill) så Twilight Eclipse. Jajajajaja!! :D
2 Juli åker jag, Erica, Tove och Jenny till Zakynthos!!! Yeaaay! :D:D:D:D:D
Sen efter det har jag tre veckors semester till!!

Sen så längtar jag tills jag blir miljonär, det måste ske, typ nu!

Nej nu ska jag kolla på TV.

Hoppas jag vaknar på rätt sida imorgon.

4 kommentarer:

jojo sa...

ryck upp dig nu, det är påskledigt snart. jag kan kolla tattoopris. glad påsk!

Anncharlotte sa...

Jaa idag är en bättre dag :D

Jaa tack vore skit skysst om du kunde kolla upp det ;)

jill sa...

Sen längtar du oxå till den 16 april då jag kommer heeem :)

Anncharlotte sa...

Jaaa offcourse Jillan, trodde du kom hem 18e??