lördag 20 mars 2010

Surpuppa

Asså inte för att skryta, men jag har väldigt mycket kompisar.
Dom är även dom bästaste bästaste som finns.
Men idag hatar jag er alla.
Idag är jag sjukt ensam.
Har vart fint väder för första gången sen Dackefejden. Och vad har jag gjort? ABSOLUT INGET JÄVLA TING! Suttit i min soffa, fått sittsår, tittat ikapp mig på Andra Avenyn och lyssnat på hundra Kent låtar.
Helt värdo.
Jag ville ut, ut genom dörren, göra nått, slösa mina sista slantar.
Men INTE SJÄLV. Visst ensam är stark men ensam är fan inte kul!

Jaha och nu är då lördagskvällen jävligt nära. Vart är mina vänner då? Inte ens i närheten.
Jag som hade så många vänner har ingen att va med en lördagskväll. Alla är upptagna på annat håll.
Men vad vill jag göra då? Det vet jag inte. Vet inte om jag bara vill glo på en rulle eller om jag vill supa ner mig.
Har jag ringt en massa kompisar? Neee det har jag inte heller pallat så får ju skylla mig lite själv oxå.
Men jag tror att idag är jag sådär grinbakis och då vill jag få allt som jag vill utan att behöva lyfta en finger.
Bitterfitta jaaah!!!

Nu ringer jag Malin. Hej då!

Inga kommentarer: