lördag 6 mars 2010

Going on 40...

Insåg nu att om fem dagar fyller jag 24 år. TJUGOFUCKINGJÄVLAFYRAÅR!
24 låter så jävla mkt äldre än 23. Ett år till 25, som är hälften till 50.
Jag tror typ att jag är 18 men det var fan SEX år sen jag var 18. Vad hände?
Varför gick åren så snabbt? Jag minns inte ens åren som gått. Kan bero på all den jävla alkoholmängd jag lyckas hälla i mig helg efter helg.
Men är det nu man ska börja bli vuxen? Ta tag i sitt liv? Göra nått vettigt? Dricka med måtta?

Borde jag leva ut min sista helg som 23 något ordentligt? Typ go crazy, men då kommer jag som är en riktig jävla kärring ha galen ångest imorgon. And I dont like that.

Jag kommer ALDRIG åldras med stolthet. Ge mig botox, lika bra att börja i tid!

Snart är jag 40. Typ död asså...

Nu en frågan: Ska jag lita på att alkoholen jag har hemma räcker för kvällen? Eller ska jag ta orken att springa ner till systemet?
Svårt..

Jag har inte så mkt alkohol hemma, men egentligen borde jag inte dricka så mkt ikväll då släkten kommer hit imorgon och då borde jag vara pigg. Men vi känner ju mig jag vill ju ha en massa alkohol jämnt.

Systemet stänger om en och en halv timme, så då måste jag stressa för jag vet att jag kommer vara seg. Och jag borde tänka på att städa istället för att tänka på systemet.

Dilemma. Ska tänka på saken..

2 kommentarer:

jojo sa...

Kent e hemma nu :)denna vecka. Grattis i efterskott!

Anncharlotte sa...

Jamen då kanske jag ska glida ner på Teds och berätta om mina ryggplan.
Tack så mkt men jag fyller år på torsdag...;)