lördag 13 mars 2010

I suck.

Vaknade först vid åtta imorse, var inte alls sugen på att gå upp. Somnade om, vaknade, somnade om och vaknade igen. Så höll jag på tills klockab var typ halv ett och jag tvingade mig upp.
Skönt att kunna ligga i sängen och dra sig.

Ikväll kommer alla snygga damer hem till mig. 14 pers blir vi.
Vi ska titta på melodifestivalen och blir dräggigt fulla och däcka på varandra.
Ser fram emot kvällen. Kommer bli fab.

Sen var det dehär med att städa som verkar vara ett ständigt återkommande i mitt liv. Har legat på soffan sen jag vaknade och inte gjort ett skit.
Skulle kunna ha städat klart för länge längesen men jag har inte orkat.
Jag är världens sämsta kvinna och jag är glad att jag inte levde på 1800-talet, skulle inte ha överlevt en sekund.

Nej nu ska jag göra nått, fömodligen inte städa men jag hoppas att det blir gjort ändå.
Man kanske borde äta nått, har inte gjort det ännu.

Inga kommentarer: