torsdag 11 mars 2010

This is my day.

Idag för 24 hela år sen så föddes jag.
And I become faboulos. Kanske inte ni tycker, men det tycker jag, iaf vissa dagar.

Jag har lite åldersnoja kan jag erkänna. Ett år kvar till 25, som är hälften till 50. Och vid 50 har man levt mer än halva livet. Ja ni förstår... Död snart asså.

Men om det inte var så att man blev äldre så skulle jag kunna tänka mig att fylla år oftare.
Det värmer i hela kroppen av alla gratulationer av alla man älskar.
Min mobil har pipt mkt idag och fb gratulationerna ramlar in av vänner, familj och bekanta.
Ni är helt jävla underbara och jag skulle inte vara nått utan er. Älskar er.
Känner mig lycklig i hela kroppen. Livet är allt bra va?

Fick en blomma av min jobbkompis idag och så fick jag en present av en liten pojke som tvingat sin mamma att köpa nått till mig för: "Anncharlotte fyller faktiskt år!! Och KOM I TID MAMMA så att inte Anncharlotte hinner gå hem!!"
Och alla har sagt grattis hela dagen. Så det är verkligen MIN dag.

Har precis betalat in anmälningsavgiften för Zakynthos resan i sommar oxå, känns lite som ett steg närmare.. Åh som jag längtar.

Nej nu ska jag snart bege mig ner mot centrum, ska lämna tillbaka ett par leggings som jag köpte igår som inte alls var bra, och så ska jag kolla runt lite om jag hittar nått skojsigt att köpa i present till mig själv, en asa bra outfit till på lördag skulle sitta som handen i hansken just nu.

Sen blire middag på Tiger ikväll! Har inte ätit där sen i somras faktiskt vilket är skumt då jag älskar maten där.
En cider på det kanske oxå!

Inga kommentarer: