måndag 22 mars 2010

I just love tattoos!

Om lite mindre än en månad så är det dax igen. (En evigheeet)
Denna gång ska jag bygga ut min fjäril som jag har på axeln. Så det blir ju inte fler tatueringar egentligen :P Den kommer bara bli mkt mkt större ;)

Jag ångrar den inte meeeen ser ni vad liten och töntig den är? Nej usch den måste byggas ut. Får lite ångest..
Men jag vill ju inte ta bort den helt heller, de är ju ändå min första tatuering som jag gjorde när jag precis fyllt 18.
Men den är inte jag. Jag är ju varken liten eller töntig! Jag är ju ganska stor och cool!
Denna var ju början till mitt "beroende", har inte sååå många tatueringar meeen jag har många planer och idéer!
So more to come...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill oxå

Anncharlotte sa...

Vet inte vem du är, men just do it ;)