lördag 20 mars 2010

Det kallar jag fredagsmys!

Jag är bakis. En lördag. Känns skönt att det inte är söndag.
Hade en riktigt trevlig fredagskväll igår.
Började hos Linda med lite Partylite, jag beställde bara nya ljus.
Sen drack vi vin, kollade solsidan, lyssnade på musik och snackade en massa skit.
Sen så bestämde sig jag, Linda och Carro för att dra till Hästen och sen vidare ner till det där underbara stället som jag inte minns namnet på :P
Men vi hade skoj fast stället är så rackigt att man tror att det kan ramla ihop i en hög (vilket det egentligen borde göra) Vi dansade och hade skoj iaf.
Synd bara att den där vakten inte verkar jobba där längre.
Stannade inte till stägning denna gång (så full var jag inte)
Taxi hem. Somnade fort som fan. Man är ju inte ung efter man jobbat en hel vecka.
Nu är jag vaken och vill hitta på nått. Vad göra? Hitt på nått!

Inga kommentarer: