lördag 6 mars 2010

Helger är bäst!

Igår så var jag på Teds och bokade en tid. 20 April blev det. Denna gång ska jag bygga ut min lilla fjäril som jag har på axeln, känner att en liten fjäril inte passar mig så jätte bra. Men jag har en jävligt bra idé för hur jag ska bygga ut den så jag tror att det kommer att bli skita bra.
Vet dock inte hur jag ska hinna berätta för Kent innan om hur det ska vara eftersom han bor i Norge mest hela tiden.
Fredagskvällen spenderades hos Maxe.
Det var dax att göra pankakstårta. Smaskens.
Jessica och Lukas joinade oxå. Jag har så jävla svårt att förstå att Lukas har blivit så stor. Han är så underbart jävla söt så man vill ju bara äta upp honom. Men jag fick nöja mig med pankakstårta. Men den vart aaaas god. Yummy yummy.
Efter Jessica och Lukas begett sig hemåt för att sova så tittade jag och Linda på Solsidan och fick oss några skratt.
Sen fick vi för oss att titta på 1408. Men då jag inte klarar av såna filmer så kollae vi inte på hela. Men jag ångrade mig sen för jag blir ju så nyfiken på hur filmerna slutar.
Sen efter tolv så vart jag oxå trött och begav mig hemåt. Såg fram emot att sova ut länge idag, men så blidde det ju inte.
Vaknade pigg som fan klockan åtta.
Har satt igång en tvätt, småplockat lite, ätit frukost och nu ska jag snart hänga tvätten och städa badrummet.
Ikväll blire lite ferre. Vi vet inte riktigt vilka som ska va med eller vart vi ska va, men det ordnar sig alltid.

Nu städning.

Inga kommentarer: