torsdag 25 mars 2010

Torsdagskväll!

Ligger i min soffa, lyssnar på Petter.
Hans röst påminner mig om den gamla goda tiden.
Känns skönt att denna vecka snart är över. En lååååång dag kvar.
Börjar egentligen halv tio imorgon men då jag ska på datakurs imorgon så ska jag infinna mig i Solnas stadshus redan halv nio, det suger getballe.
Sen jobbar jag till klockan sex. Underbart en fredag. Bluuuääää!
Tur att det är en kort vecka nästa vecka.

Veckans ord: Gubbjävel. Funkar i alla sammanhang har jag märkt.

Jag är verkligen bitter på folk, hur kom det sig att jag då valde att jobba med människor? Små människor är iofs bättre än stora.
När jag åkt tåg denna vecka så har jag kommit på mig själv att tänka gubbjävel om alla människor. Nån dag kanske jag råkar tänka högt, det kommer bli skoj.
Varför ska folk vara såna idioter? Varför kan inte alla vara lika bra människor som jag.

Efter en månad med bra med cash kommer här en månad med skit dåligt med stålar. Fy fabian för karensdag. Håll era snoriga barn hemma så slipper jag ha dåligt med stash!

På Lördag, fet fest. Lugg eller inte lugg de e frågan?

Nej nu ska jag lyssna på mikrofonkåt och ta emot bilder från Linda från min fekke.

Inga kommentarer: