onsdag 3 mars 2010

Johnny vs. Joel...

Hade en myskväll med Carro igår. Vi åt super duper god mat. Och blåbärspaj mmmm...

Det blir inge Alice i Underlandet idag, men vi kommer att titta på den på tisdag istället. Synd att Johnny Depp inte är het i denna film, men men han är ändå alltid Johnny. And I love him!

Meeen det blir bio för mig idag iaf, då jag kanske är en av dom enda som jag känner som inte sett Snabba Cash så tänkte jag inte efter alls innan jag bjöd in mig på bion som Jenny ska på med Angelica, hoppas dom inte misstycker.
Så det blir dregglande över Joel. Mumma!

Snart ere helg.
På fredag ska jag och Linda ha pannkaksfredag! Vi ska göra pannkakstårta, det kommer att bli as gott.
På Lördag ska vi festa lite. Vilka vi blir vet jag inte ännu, dom jag vet är iaf Carro och Piffi.
På Söndag kommer familj och släkt hit, det vankas smörgåstårta! Lovely! Jag kan se er avundsjuka ända härifrån!

Thats all folks!

3 kommentarer:

Linda sa...

Jag kommer iallafall att sitta i din soffa och äta resterna.. så jag är inte så avundsjuk..=p

Anncharlotte sa...

Haha Linda vi får hoppas på att det blir rester. Jag hoppas på det i varje fall! Haha...

jojo sa...

jag är redan avis ja. johnny vs joel är en svår kamp!