fredag 12 mars 2010

Iiiiiiit's FRIDAY!

Fredagen är absolut den jobbigaste dagen att komma upp ur sängen på.
Det är så nära till helgen och man vill bara sova utan att vakna av en jävla väckarklocka!
Kom iaf upp fast jag var grymt sugen på att strejka mot min väckarklocka som jag hatar!

Dagen på jobbet gick snabbt. Vilket var skita skönt. TGIF!

Efter jobbet åkte jag till Häggvik och gick till Stinsen, njöt hela vägen av hur solen värmde mitt ansikte.
Solen är numera min bästa vän och jag älskar den och inser nu hur mkt jag faktiskt saknat den.

Kollade runt lite i Stinsen innan Linda kom och jag tyckte att det var en skit bra idé att gå till Skopunkten som dom öppnat där.
Kom därifrån med TVÅ par skor.
Sen handlade vi snacks och båltillbehör tills imorrn. Så nu är allt handlat inför morgondagens festligheter!
Har iofs ingen outfit men jag får va naken.

Kursiv
Nu är min plan att färga håret, spraytana mig och titta på Tv. Kan man ha en bättre fredagskväll...??
Ja ni får ju tänka på att jag är gammal nu...


Sug och svälj trevlig helg!

2 kommentarer:

jojo sa...

hoppas ni får kul imorrn! jag vet att du fortfarande sörjer Ante och jag tänker ofta på honom. Döden är väl en del av livet men den är ganska svår att acceptera. Kanske nåt vi tyvärr kommer vara tvungna att lära oss. Vi ses på söndag, du kommer va bakis igen ;)

Anncharlotte sa...

Ja han finns i mina tankar varje dag.