lördag 27 mars 2010

Tonight its time for PARTEYYY!

För tillfället så strömmar Loop Troop ut ur högtalarna? Who am I?
Var egentligen inte meningen de bara blev så.

Min plan var att sova lääänge idag, men det blir ju aldrig som man tänkt sig, vaknade första gången klockan åtta och vid halv elva gav jag upp och drog mig upp ur sängen.
Har förflyttat mig enda till soffan och här har jag fastnat. Här lär jag sitta tills stressen tar över.
Ikväll är det parteeey. Ska möta upp Nadia och Jenny och åka hem till Frida på Gärdet för lite förfekke.
Sen beger vi oss mot Kristineberg där det riktigt partyt äger rum. Ska bli skita skojsigt. Ser fram emot kvällen.
Klädproblemet finns tyvärr fortfarande då jag har en enorm tjockisperiod just nu. Uppsvälld som en gris. Kan man ha en svart sopsäck på sig?
Åh jag är fan sugen på att bli as kalas ikväll. Sådär pastakastrullfull. Det var faktiskt längesen jag var så full, Har jag lyckats bli imun mot Foot Of Africas krafter? Hope not... Jag vet att jag kommer ångra det imorgon om jag blir det men jag är sjukt sugen på att inte ha nån kontroll över mig själv. Nu kommer den riktigt ålderskrisen när man vill leva som en fjortis tio år senare.
Men jag skiter i.

Hursomhelst så är jag taggad för kvällen!

Inga kommentarer: