söndag 21 mars 2010

Nu är det söndag!

Hade en bra Lördag igår.
Gick hem till Malin och vi gick och köpte pizza på Valles och sen drack vi vin, snackade skit tills vi beslöt oss för att gå till Hästen en stund.
Jag och Malin har på nått sätt alltid saker att prata om, det vart en mkt trevlig Lördag trots allt.

Idag ska jag mysa med bebis Emilio. Ska snart bege mig mot Märsta. Har velat träffa honom så länge nu men jag har vart så jävla förkyld typ hela tiden så det har inte blivit nått. Men idag ska jag få träffa det lilla undret. Kameran åker med så ni kanske kan vänta er kort sen.

Grattis till Sara som igår fick sin son Hugo.

Fan vad alla får barn nu... Freaky. Jag är långt ifrån redo att skaffa barn.

Ikväll blire söndagsmys hos Maxe då vi ska dreggla över Joel Kinnaman i Johan Falk. Yeaaay!

En söndag kan inte bli bättre... eller joo det skulle vara asa nice om det inte snöade utanför fönstret. Jag hatar snö kanske inte ens beskriva med ord hur jävla trött jag är på snön!!

Hej på er.

Inga kommentarer: