fredag 28 maj 2010

Partyhelg!

Taggar till för kvällens festande. Vi ska fira Joppe som idag fyller år. Grattis Joakim!

Samtidigt som jag lyssnar på musik sliter jag upp veckans paket från HM med sju saker i. Fyra saker ser de ut som att jag ska behålla denna gång.
Tre saker skickas tillbaka. Eller kanske fyra. Finns en klänning som jag är liiite osäker på. Det är ett flerfärgat fodral, tajt och med dragkedja i ryggen. Inte heeelt lätt att få på sig men efter ett galet krig mellan mig och dragkedjan så gick det. Lite utav ett korvskinn men den e såååå fiiiin!!
Fick inte det rosa tublinnet som jag trodde skulle komma idag, suck. Jag som skulle ha på mig de imorgon. Får jag hitta på nått annat då. Kanske korvskinnet? Kanske inte... SUCK!

Nej nu har jag varken ork eller lust att blogga mer.

Imorgon är det fest igen, då ska vi fira Maxe Paxe!!!

Inga kommentarer: