måndag 17 maj 2010

Måndagstugg.

Jag skrev nyss ett helt inlägg, om typ ingenting, vart sjukt jävla missnöjd med att det var så tråkigt. Raderade skiten. Så jävla trist. Jag har inget att skriva om för det händer ju inget på vardagarna. Jag jobbar, går hem, är trött, tittar på TV och blir bara fetare och fetare. Det är nämligen sjukt jävla bra att bli det såhär lagom till sommaren.
Har nån slags kramp i magen just nu oxå. Fucking great.

Men annars är allt toppen, faktiskt, jag blir bara sur när jag är trist. Solen har skinit hela dagen. Och jag trivs som fisken i vattnet. Synd bara att jag nu insett att min klädkammare skriker efter shopping av sommarkläder. Är det nu jag ska logga in på Hm.se och klicka hem en ny garderob?

46 dagar kvar. Till Zante asså. Fan ska vi go bananas där nere? Ingen som vi känner där iaf.
Vi blir helt vilda och bara super och gör sjuka grejer. Den som minns minst när vi kommer hem har vunnit!

Nej nu ska jag glo lite TV istället för omväxlings skull.
Imorgon blire till att tatuera sig. Ballt!

Inga kommentarer: