torsdag 6 maj 2010

Det går fort nu...

Veckorna rullar på, jag hinner inte ens tänka känns det som... (Men varför ska man tänka å andra sidan?)

Jobb jobb jobb hela veckorna och sen försöker man hinna med festen på helgen.
Imorgon är det faktiskt redan fredag. Känns som att veckan precis har börjat.
Men det är ganska skönt att veckorna rullar på som bara den. Längtar till sommaren, semestern, Zante, Vinkvällarna på ballen med tjejerna, grillad mat, sol, bad, äta glass, åka till landet. Känns som att man lever mer på sommaren man är ju nästan död under vintern.

Hade glömt ställa klockan igårkväll, den skulle ringt 05.45. Vaknade i panik och tittade på klockan, klockan var då exakt 05.45, jävla bra jobbat måste jag säga.

Idag hade jag lönesamtal med min chef, läskigt. Hon fick mig att svettas och känna mig både bra och dålig. Hoppas på att få liiite löneförhöjning iaf.

På lördag ska det drickas lite(r) vin, den som vill joina får höra av sig. Jag har gått i strejk just nu och tänker inte hålla på och skicka massutskick av sms eller ringa runt för att berätta att det är dax för att festa lite. Nu får ni kontakta mig om ni vill hitt på nått för jag pallar inte, råkar alltid glömma nån och så får jag skit för att jag är en dålig kompis. Pallante de!
Jag är alltid på så det är bara höra av sig.

Nej men fan sova kanske rå?

Inga kommentarer: