söndag 23 maj 2010

Det där jävla hm.se asså..

Borde egentligen gå och lägga mig, men är inte alls trött, är inte alls redo för måndag.
Är inte alls redo för en ny vecka.
Är inte alls sugen på planeringsdagen imorgon.
Det som är bra denna vecka är torsdag.. LÖN! Som tyvärr kommer ta slut fortare än den kommer in.. Som alltid.

Usch jag är så förbannat jävla skit deppig på söndagar. Lever för helgerna.
Har vart riktigt skönt med en vit lugn helg men längtar till fest nästa helg, vi ska fira MaxePaxe som fyller år på tisdag. 23 år fy i fan vad du är UNG!!!!

I fredags kom ett paket från Hm, det var sju grejer i. Sex stycken saker ska skickas tillbaka. Haha så kass jag är. Lyckades hursomhelst logga in på Hm och fyllde på min beställning för fjärde gången. VARFÖR kan man internetshoppa? WHY??!!!
Så nu väntar jag på paket som kommer i olika etapper som inhåller allt möjligt, linnen, klänningar, leggings, treggings och massa kul.. 18 grejer väntar jag på. Mer än hälften kommer jag garanterat skicka tillbaka.
Livsfarligt det där med hm.se
Men jag är iaf duktig på att skicka tillbaka saker jag inte vill ha, annars hade de blivit dyrt.

Åh just de, denna helg har jag insett hur mkt jag gillar killar på motorcyckel. (Haha Tove håller du inte med?) Det är ju inte direkt trist när dom tar av hjälmen och har ett rakat huvud oxå.
Bruuuuum!

Nej fy fan nu är jag nog ganska trött som babblar på om skit.

Hej då! Och God natt oxå!

Inga kommentarer: