fredag 14 maj 2010

Lugn fredag.

Ikväll blire alkoholfritt för omväxlings skull.
Jag ska va med Tove och vet inte riktigt vad vi ska göra efter att hon klippt sig men de blir ingen alkohol för mig idag.

I lördags var jag full som en jävla kastrull men tyckte ändå dagen efter att jag klarat mig rätt bra (om man inte räknar med bakfyllan som var olidlig) och kom ihåg allt.
Igår fick jag veta att jag har trott fel i flera dagar. Jag minns tydligen inte allt eller så är Jessica och Linda jävligt duktiga på att ljuga.
Jag hade tydligen halkat i Lindas vardagsrum, hamnat på rumpan med benen rakt ut vänt mig om sagt lite slirigt till Linda: -Linda vet du om att du har en hal fläck här??
Sen som att de inte var nog så hade jag inte velat torka upp alkoholen jag spillt utan de fick Tommi göra..???

I onsdags vart de alkohol, igår vart de alkohol... alkohol alkohol alkohol..

Imorgon skulle jag egentligen druckit vin med Erica men eftersom hon tydligen dubbelbokat sig och klarade inte av att berätta de för mig förens idag, dagen innan så ska jag kanske inte göra ett jävla skit imorgon heller...Fast de kan jag inte lova.
Men om de blir alkohol imorgon så får det bli vit helg nästa helg fan.

Idag har jag verkligen gått all in på att vara ledig, sen klockan tio imorse så har jag gjort rumptrycket i min soffa ännu djupare.. Både tvn och datan har vart på. MEN jag har lyckats köra en maskin tvätt iaf, lite duktig är jag minnsan..
Egentligen borde jag tok städat hela dagen men icke sa nicke.Ingen motivation alls till nått.

Fast nu börjar jag få sittsår på rumpan så nu ere dax att hänga tvätten sen börjar de nog bli dax att möta upp Tore..

Tjingelling!

Inga kommentarer: